BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, August 14, 2012

sebelah hatiku sangat bahagia....

salam chenta hatiku....

entry ditengah malam empat belas ogos dua ribu dua belas...
rupanya dah hari ke25 kita berpuasa kan.. xlama dah ramadhan akn pergi meninggalkan kita...
oke... berbalik pada entry yg telah ditaip..
hati saya sangat bahagia sekarang.. tp separuh je :(
knapa separuh je??
entah la....
tp seriusly.. saya semakin bahagia dengan org sekeliling saya...
esp. "si dia" yang hadir menemani sunyiku..
tp "si dia" hnya pinjaman sementara buat saya...
saya perlu sedar itu,.. dan akan sentiasa sedar hakikat itu...
mgkin sebab itu,,.. hati saya hanya bahagia disebelah sahaja..
sebelah lagi rasa sakit, rasa sedih, rasa bersalah... 
bila dinyatakan perasaan itu kpd "si dia"...
"si dia" hnya mampu minta saya bersabar... 
tp saya tahu... kuat mane pon sy bersabar.. takdir yang tertulis takan mmpu dipadam lagi...
saya hnya seperti melukut ditepi gantang...
setiap hari sy berdoa... agar saya cepat ditemukan pasangan...
agar tiada siapa yang akn terluka lagi..
agar sebelah lg hati saya turut bahagia seperti hati yg sedang bhgia sekarang...
saya thu ... ini salah saya..
saya tahu... ini khilaf sy..
tp.... apa mungkin sy lakukan ??
meninggalkn "si dia" dan biar hati yang sedang bahagia sekarang turut terluka??
atau trus kn dan biarkan takdir yang menentukan dan membuatkan hati yang sebelah lagi terus2an kecewa dengan sikap sendiri...

buntuuuu....

apa lagi boleh sy buat..
sy menyukai orang itu...
kerana bg sy dia mampu membimbing sy..
 tp org itu mengkritik cara saya..
dia tidak suka.. dia tidak selesa.. 
dia mahukan yang sempurna... 
mmg xmmpu saya turuti lagi..
lantas saya buang jauh2 rasa suka,,, rasa senang itu... dripd dirinya..
buat apa menyukai pada yang membenci...

~malam ni biarlah saya tidur ditemani kebahagian yang sedang saya kecapi..
kerana sidia sedang mengisi ruang sepiku dengan penuh kasih sayang...~


0 yg prihatin: