BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Sunday, July 8, 2012

demi sebuah impian~

salam chenta hatiku....

entry pertama di lapan julai dua ribu dua belas...
fuhh lama betul x update...
biasa lah sejak dah jadi cikgu Atika ni...
actually skrg ni saya tengah berpraktikel selama 2bulan di SK bukit bandaraya
sebagai cikgu PRASEKOLAH.... dah 2 minggu berlalu...
xsmpat nk pikir mnda2 lain pon.. asyik pikir..
RPH, BBM, MURID2... dan semua yg berkaitan dengannya...
bz?? mmg sgt bz...
stress?? agak stress tyme nk bt keje.. tp tyme dgn anak2 murid saya... 
semua rasa stress ilang...
oppss.. lupe nk tnye.. korang2 sihat x?? 
hope sihat lah yer...
sbnrnya skrg ni pn tgh mncari idea nk buat BBM ( upss not Blackberry Messenger) Bahan Bantu Mengajar oke... 
tp tetiba rsa rindu plak nk update blog..
rindu nk blogging... rindu kawan2 blogger... jom lah layan skit nukilan..

~DEmI SEbUAh ImPian~

demi sebuah impian...
demi mereka sicilik saya

saya tak kisah berpanas..

saya tak kisah berhujan..
saya tak kisah berpeluh..
saya tak kisah kulit saya hitam...

saya tak pernah kisah sy smkin tak de slera nk makan...
saya tak pernah kisah jika saya kurang masa utk diri saya
asalkan impian saya terlaksana.

demi sebuah impian...
demi mereka sicilik saya
saya akn sentiasa bersama mereka..
mengelap air mata  yg menitis...
mengukir senyuman di bibir mereka...
membentuk peribadi yang baik...
sentiasa menerapkan bahasa2 sopan utk diucapkan..

demi sebuah impian...
demi mereka sicilik saya...
akan saya terus berusaha..
akan saya terus bersabar..
akan saya terus tabah...
akan saya lakukan semua 
hanya untuk melihat mereka gembira...



.. demi mendidik anak bangsa... 
♥ semua utk mereka♥
Sufi n Ammar Fadi

ni kat KIlang coklat.. 

atas bas... duk ngn Ammar

melawat Aquaria.. tu cikgu Aimi.. partner praktikel ngn Kak Hanim PPM


ni tyme temasya sukan... cute2 x anak murid saya?

witf shantana n Irfan...
~tika akita~

0 yg prihatin: