BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Friday, June 22, 2012

~ aku Suka DiA~ ainan tasnim ( lirik)

salam chenta hatiku

entry pertama di dua puluh dua jun dua ribu dua belas...
fuhh lamanye x update entry kt blog ni..
xde mende kot nk cerita.. hahah (padahal malas nk menaip)
ade2 byk je mende.. cume masa tak brapa nk sesuaiii..

papepon jom layan lagu ni...
de sumone yg jauh nyanyikan lagu ni utk sy...
dlu2 penah jgk dengar.. tp cuma kurang taksub.. hehe
tp now dah sgt taksub dgn lagu nie..
ni tika akita oke.. bkn ainan tasnim.. hahaha
layan je lah lirik die.. nk thu lagu dia mcm ner..
g usyar youtube oke.. mls nk uplaod kt cni

********
Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

0 yg prihatin: