BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 13, 2012

ibu... kau lah ratu hatiku...

ibu.. kamu lah ratu hatiku..



ibu.. kamoo mampu mnjadi penawar dikala hati anakmu sedang terluka..
ibu.. kamoo mampu mjadi kaunselor dikala anakmu ini bermasalah..
ibu.. kamoo mampu menjadi diari tempat anakmu meluahkan isi hatinya..
ibu.. kamoo mampu menjadi badut demi melihat anakmu ini tersenyum..
ibu.. kamoo mampu menjadi tentera dikala anakmu sedang berperang dengan emosinya
ibu.. kamoo mampu menjadi polis demi memastikan anakmu dalam keadaan selamat
ibu.. kamoo mampu menjadi pegawai bomba demi menyelamatkan anakmu yang lemas dalam perasaannya
ibu... kamoo mampu menjadi doktor tatkala hati anakmu patah dek kerana cintanya
ibu... kamoo mampu menjadi pahlawan demi melihat anakmu kuat..
ibu... kamoo lah segalanya...
 andai kata anakmu ini mampu membalas segala pengorbananmu... akan aq lakukan demimu ibu.. dan seandainya tidak mampu ku balas setiap pengorbananmu...akan ku kirimkan doa disetiap kedirpan mataku wlau dimana jua diriku berada...

nukilan ikhkas dari anakmu.... ika~










SELAMAT HARI IBU

Andai aku dapat membahagiakan kedua orang tua ku.....aku lah insan yang paling bahagia di muka bumi ini..
Andai aku dapat melihat senyuman kedua orang tua ku....akulah insan yang paling sempurna di muka bumi ini..
Andai aku dapat melihat gelak ketawa kedua orang tua ku...akulah insan yang paling bertuah di muka bumi ini..

Tetapi aku mohon Ya Allah, agar aku tidak melihat air mata kekecewaan orang tua ku walaupun setitis..jika itu berlaku akulah insan yang paling hina di muka bumi ini...