BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, May 29, 2012

bila saya bersama MEREKa



salam chenta hatiku...

sila abaikan tarikh pada pic ni.. tarikh telah ditukar utk flashback.. :)

entry pertama duapuluh sembilan MAy dua ribu dua belas...
ermmm hari ni sgt2 penat..
pepagi pegi shah alam tempat praktikel thun lepas sb nk tunjukkn jalan kat cik cazzy sb die nk bt pemerhatian utk tesis die kat ctu...
happy sgt2 bile dpt jmpe ank2 murid yg lame.. dah besar diorg..
ada jgk yg still kenal.. n ade yg dah x ingt.. tp diorg still mesra mcm dlu..

sila abaikan tarikh pada pic ni.. tarikh telah ditukar utk flashback.. :)
tgk sume berebut nk bergambar ngn ustazah ika
   
wawa yg sgt suka naik moto.. tgk mate tu bru sudah nanges sb nk ikut acik balik rumah

balik je dari shah Alam.. dapat msg dari sorang mber..
ajak jogging.. n lepak...
actually aq de sumthing nk kasi kat anak nye..
Nur Najwa Amani
sebab besday die 22 MAy 2012 hari yg ke 4
barbie ni pon muke comel mcm wawa kan....
 so.. hari ni bru dpt jmpe..
alang2 die nk g jogging..die pon ajak lah aq same..
aq tak jogging pon.. saje sronok layan anak nye..
budak ni sgt petah bercakap.. n sangat mudah mesra..
ade lorat2 sarawak skit.. mama n babah nye daari sarawak..
melayan die.. aq rasa seronok sgt... 
dah la comel.. hahaha... jom layan pic c kecik nie..
WAWA ckp.. acik jom lah naik kude ngn kakak!



dlm plastik tu ada hadiah utk wawa...

"acikk jom lah tangkap gambar dgn kakak pulak"


0 yg prihatin: