BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Monday, March 12, 2012

to mR.EX *jangan cari saya lagi~fullstop~

salam chenta hatiku..

ini entry kedua ...di dua belas march dua ribu duabelas...
wahh dlm demam2 pon leh update 2 entry kan..
terbaik x??
ahhaha
disebabkan bosan sorang2 kat umah..
pesalahnye update blog..
dh 3 hari dok sorg.. dh 3 hari demam..
n hari ni 1 malapetaka lagi muncul...
kenapa aq kata malapetaka??
ha... sb menda ni buat aq menangis...
huh stress kan idup aq...

korang nk thu apekes yg bt aq stress sgt2 ni...
smlm aq ade update status kat fb aq...
"rindunye nk karok ngn sidia"
xde org komen pon.. de yg like je.. 
bila pg td.. aq bukak je mate.. hp aq vibrate (silent mood)
kuar nama nye MR.EX berserta gambar (aku single)
huh............ mule2 aq biarkan je smpai hbis mcm tu...
sb slaloo die akn kol 1x je lau aq xreply die xkol ag dh...
tp ni 3 kali dh die kol..
mcm mane nth tangan ni gatal p angkat plak...
aq tak terkata bila dgr suara die..mnyampah ade...sakit hati ade..rinduuu pon ade.............tp... ini jalan yang aku pilih..
xmungkin aq berpaling...demi keberkatan masa depan..
aq tinggalkan dia..biarlah dia bahagia...tersekat2 aq cakap dgn dia..
dia ckp dia ada area sg.besi.. n dia nk jmpa aq...
huh.. mana mungkin kan terjadi lagi pertemuan ant. kami..
sb ..kalau aq jmpa dia.. konfirm2... hati aq cair...... no.. its cant be happen again...
sb sy dah berjanji kepada seorang wanita bergelar ibu.. 
sy akan lupakan dia.. saya akan tinggalkan dia.. 
dan sekarang saya dah tunaikan... 
sembang2 ngn dia.. tiba2 air mata aq menitis...
ohh nooo dia tak boleh tahu yg aq menangis...
aq cube ckp biadap ngn die.. 
"knpa cari sy lagi? kite dah xde pape"
bla.. bla... blaaa...
tetiba terkeluar ayat nie...
"tolong lah abang.. jangan cari sayang lagi"
mule2 cakap sy awk..
tp terguna jgk pglan mase bercinta... 
sorry awk... sy xmampu puaskan hati semua org.. sy xnk ada yg terluka jika perhubungan kita diteruskan..sy harap awk faham...
tolong.. jangan cari saya lagi... 
sy takkan boleh tahan kalau awk selaloo cari sy... 
sy hanya manusia biasa yang bisa tewas dgn perasaan sendiri....


0 yg prihatin: