BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 13, 2012

Warkah Terakhir Buat Mr.H

salam chenta hatiku...



entry pertama tigabelas march duaribu duabelas...

tak tau nk kate ape..
cume boleh cakap...
hati saya sangat hancur...
oke di sni sy mengishtiharkan..
tiada lagi entry pasal MR.H selepas ini..
ini entry yang terakhir pasalnya..
kenapa?? 
xda ape lah yg buleh diceritakan..
cuma apa yg boleh dikatekan..
sepandai2 tupai melompat... 
lau dahan patah.. jatuh jgk dia ke tanah...
keputusan yg diambil ini tiada kaitan dengan sesapa..
atau paksaan dari sesapa.. 
biarlah saya undur diri.... 


ada sedikit pesanan utk beliau... 
(tp sure2 dia xkn baca)
biarlah.. kot sape yg knal die bace.. tolong smpaikan yerr...

awak...
saya kenal awk xlama kan,kenal pun hnya di alam maya, jarang2 je kita berhubung...tp entah la ..hati sya rasa ada sesuatu yang buat saya tertunggu2 pesanan dari awk, saya pon xtahu kenapa.. tp tulah dah byk kali awk pesan.. jgn terlalu ikutkan perasaan.. tp sy degil.. awk tegas.. awak marah lau sy paksa awk.. tp sebab tu yg buat sy suka awk.. tiap2 hari saya tungu awk on9... sampai satu masa tu awk ckp awk ada tugas dan tidak akan on9 lame.. jadi tiap2 hari saya tunggu awk balik... satu hari tu.. sblm smpai masa awk balik.. sy dah xleh tanggung rindu sy bg pesanan kat awk... xsampai 15min pas tu awk dah on9.. upanya awk dah balik...saya cakap saya rindu awk... awk gelak je... mmg mcm budak2 kan saya nie.. nth ape2..pastu saya mintk nombor tepon awk. eh xsangka plak awk kasi.. seronok bukan main saya masa tu.. awk ingt lagi tak?? kite WC kt yM... mak sy pon nk tgk awk.. hahahah kelakar la awk masa tu... pastu kita trus berhubung guna SMS... awk cite sal idup awk.. awk cite sal keje awk... suma sMs awk dari 1st msg ada lagi saya simpan tau awk...tp ade 1 yg pelik ttg awk... awk sangat liat nk jawab kol... awk cakap.. awk mmg xsuke cakap dlm telefon kan.. takpe lah asalkan awk reply msg saya sy dah ckup tenang... n sekali tu saya balik kg... saya cakap sy nk pegi kat tempat awk... xsangka plak awk sanggup tglkn keje sb nk bawak saya jalan2 kat tempat awk.. awk ingt tak?? kita hbis kan masa bersama.. dari tgh hari smpai mlm... kita jalan2...seronok sgt saya rasa masa tu.. gambar2 awk masa tu ada lg saya simpan... n dlu lau saya rindu..sy tgk la suma pic2 tu ...bila sy cakap saya rindu awk.. awk slalu pesan.. jgn rindu sgt2... kang saya xleh bt keja... tp lau ingt awk lagi rasa besemangat saya waktu tu.. ... lepas kite jmpa tu... awk de cakap awk nk dtg jmpa sy lak kt kampung.. xpun awk trun KL.. xpe awk.. sy kate sy tgu masa tu... n yang terbaru nie.. lama awk mnghilang.. sy risau sgt.. tkut jadi ape2 kat awk... tp sy ckp.. sy tetap akn tgu awk mybe awk bz dgn keje awk... tp smlm... pas sy dapat SMS tu.. mmg xsangka saya awk... selama ni saya respect awk sgt2... tp .... xsangka... awk ada simpan rahsia yg paling besar ttg kehidupan awk selama 4bulan kite kanal nie.. tp saya tak salah kan sesapa.. esp sy tak salahkan awk.. sb mmg awk penah larang sy utk jatuh cinta kt awk kan.. mybe sb rahsia tu lah awk larang sy.. cuma sy degil.. tak dengar nasihat awk.. ni lah padahnye kan.. saya rasa dah awk... apepon... saya bersyukur sebab dapat kenal awk, mybe ada hikmah disebalik apa yg berlaku.. saya juga tidak pernah salahkan awk.. saya akan sentiasa doakan kebahagiaan awk dan kehidupan awk. jangan pernah mainkan hati orang yang betul2 setia dgn awk... awk... saat tertaipnya entry ini... saya dah mula pasrah dengan kehendak takdir yg hanya inginkan kita kenal untk sementara... byk saya belajar dari awk... terima kasih awk.. tuk segala nasihat awk masa saya down dlu... kata2 semangat awk yg buat saya bangkit... terima kasih utk segalanya...


salam sayang dari saya utk MR.HAGEMARU

ini adalah entry terakhir yang ada kaitan ant. saya dengan awk MR.H... 
 saya xtaw ape yang saya rasa semalam.. yg sy tau saya nk menangis je.. saya tak mampu tahan lagi air mata saya... sblm ni saya dah menduga.. tp saya tetap pujuk hati sya apa yg saya duga tu nya andaian yang tak betul.. tp tu lah... itu salah saya...
semalam housemate saya sampai kena teman sy tdo... dia tahu apa perasaan saya pada Mr.H so dia xnk saya terlalu sedih... dia temankan saya.. terima kasi ima... love u so much
akhirnya saya berdoa dalam hati... 


" ya Allah aku mohon dengan izinMu... tutupkan lah pintu hatiku untuk mana2 lelaki sebelum masa itu tiba... temukanlah aku dengan lelaki yang benar2 untukku dan mencintaiku dgn ikhlas hatinya.... sesungguhnya kecewa cinta sebelum nikah itu sangat perit rasanya dan kecewa cinta yang bertepuk sebelah tangan juga tidak kurang sakitnya"
 

0 yg prihatin: