BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Saturday, March 31, 2012

nukilan sepanjang jalan !

salam chenta hatiku...

sedikit nukilan di tigapuluh satu march dua ribu dua belas...

hari ini kulalui jalan2 itu..
jalan kenangan kau dan aku..
mengusik mengganggu 
satu persatu helaian rindu bertamu...

rindu itu rindu ku padamu..
rindu yang tak mampu
kerana aku bukan milikmu
kerana aku bukan tulang rusukmu...

aku tahu itu terbaik buatmu...
terbaik juga buatku..
terimalah ketentuan itu..
takdirku bukan takdirmu...

aku pasrah ketentuan itu...
namun yg terindah itu kamu..
biarlah kusimpan kenangan bersamaku
agar terus bersemadi di dalam nafasku....

hahahha nukilan tersentap kan.... 
actually
tadi masa dlm bas otw balik penang..
teringat sidia yg tidur sepanjang jalan masa aq drive dr KL ke penang dua minggu lepas...
masa dia tidur tu... ade jgk aq jeling2 dia..
ermmm kenapa lah byk sgt halangan dlm hubungan kami..
tp mybe Allah dah aturkn yg lebih baik kan...
so pas die bangun... aq story kat die apa yg aq rasa.. itu ini...
bebelan aq plak yg menjelma.. hahhaha
klakar.. aq mmg kuat bebel.. smpai die dah mangli..
n tadi sepanjang jalan.. aq teringat.. n tercipta lah nukilan ni dlm hati..
~kalau dia bukan utkku... bukakan lah hati dia utk yg lebih layak~

p/s: tolong jangan tanya siapa si dia.... biarlah rahsia.... takde kena mengena dgn MR.H... MR.H hnya igauan mimpi yg tidak nyata!



0 yg prihatin: