BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Saturday, March 17, 2012

macam-macam hal

salam chenta hatiku...

entry pertama di tujuhbelas march dua ribu dua belas..

malang betul nasib aku hari ni...
plan baik punye nak balik kg..sb nye abah tak sihat...
so pepagi ni bkn main bersemangat nk siap2 ..
kul 830 ag aq dah trun nak g pudu...
ermm ape lah nasib badan... U-lock moto tetiba tak buleh nk buka..
hari2 aq guna takde masalah..
mmg dah rosak agaknye...
aq pon cuba dan cuba lagi..
mintk tlg ngn ade sorang brader ni.
pon tak boleh jgk...at last aq telefon mak aq n cakap mybe aq lambat skit..
bru nak calling2 mber2 yg leh tlg anta...
aq pon kononnye nak naik lepak kat umah..
masuk je lift.. sorang2...pintu lift tu tutup je..
n tetiba................................................ gelap...
hah sudahhh...
mcm nak nangis weyh...
lift tu rosak dan2... langsung xberfungsi,,
aq tekan bell nye.. hurmm 5 min jgk..
last2 aq try kopak pintu nye..
huh.. selumber... mcm badang..
last2 pintu lift tu boleh bukak dgn kekuatan tulang empat kerat ku...
hahahhha...
ni saat tertaip nye entry...aq masih kat bawah blok.. tgu sorg kawan yg nak anta g pudu..
lupakan sal moto.. lupakan sal lift yg sengal..
aq nak jgk balik kampung... taknak cakap byk dah...

sekian

0 yg prihatin: