BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Saturday, February 18, 2012

SaYa TiDak PerNah BELajar!

salam chenta hatiku....

entry pertama di lapanbelas februari...
hr ni hari sabtu kan....
so smlm angah n ima ade gtaw nk g berkelah kat sg.congkak..
yeaaa. berkelah.. dpat main air..
tp aq xmandi pon... 
saje je ikut nk tenangkn fikiran..
n 1st tyme aq smpai sg.congkak tu...
tengah2 dok termenung ats batu dlm sg. tu..
aq teringatkn si MR.H..
actually byk benda sedang bermain difikiran..
kenangan2 lama terimbau kembali...
kngan tyme besday aq thu lepas... kan sambut kt ulu yam...
ermm thun ni mybe xde dah org nk smbut besday aq kan...
then teringat tyme tgk sunset ngn ttm aq...
tp kngn paling mengusik jiwa...
kenangan bersama MR.H..
hnya sehari je... xsmpai sehari pon sbnarnye..
tp ia sgt2 terkesan dihati...
tyme masuk umah hantu kt bukit merah...
tyme die gelak2 dlm kete...
tyme tgk die senyum kt zoo..
tyme jalan2 dlm safari night... 
tyme die bercerita...
suma buat aq merindukan dia..
masuk hari ni dah 3 hari xde khabar berita dari dia..
ermm bz sgt ke dia..
masuk utan ke dia.??
asyik2 aq teringatkn dia... 


ada 1 madah aq cipta dlm hati tyme kt sg.congkak tu...
ni nk try olah balik.. huhuh
madah kali ni ada tjuk..

"aku tidak pernah belajar"

perkenalan ini buat aku belajar...
aku belajar erti sabar...
aku belajar erti faham...
aku belajar erti penat..
aku belajar erti rindu...

aku belajar sakitnya menunggu..
aku belajar sakitnya merindu...
aku belajar agar aku tahu...
bagaimana kehidupan kamoo...

setelah semua nya aq pelajari..
aq sedar... ruang utk ku tiada...
ruang utk aku terus memahami...
ruang utk aku terus menunggu...
ruang utk aku terus merindu...

ya semua nya aku belajar 
sejak aku mengenali kamoo.
aku tahu tiada ruang ...
tiada ruang utk aq dihatimu..
tp maafkan aq...
andainya kamoo ingin aku melupakan kamoo..
aku tidak akan bisa..
kerana...
kerana aku tidak pernah belajar...
aku tidak pernah belajar untuk berhenti merindui 
aku tidak pernah belajar untuk berhenti merindui kamoo..
aku tidak pernah belajar untuk berhenti menunggumu...
aku tidak pernah belajar untuk menghapuskan ingatan utkmu
aku tidak pernah belajar untuk berhenti berharap
dan aku juga tidak pernah belajar..
untuk melupakan kamoo..
oleh itu.
 izinkan aku utk terus merinduimu...
merindui kenangan bersamamu..
merindui saat indah bersamamu..
merindui kamoo...
maafkan aku....
kerana tidak pernah belajar...
untuk berhenti mengharapkan kamoo....
i'm sorry but i really miss you... 

0 yg prihatin: