BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Friday, February 17, 2012

jOm inTai maksud pemberian/ hadiah daripada seseorang

 salam chentahatiku...
entry kopipes yg kedua di tujuh belas februari..

ermm actually ada je modal aq nak bercerita...
tp dah ade menda baik yg boleh dishare kan.. 
knpe nk simpan sorg2 kan..
lau story2 sal idup aq je slalu.. bosan juga org bace..
xde input..
so jom layan... 
korang pon mesti penah beri / dapat hadiah dr sesape kn....

Berikut adalah maksud pemberian/ hadiah..:

JAM TANGAN - Tanda mengingati setiap masa dan waktu.

CINCIN - Tanda ikatan kasih yang abadi.

GELANG - Tanda mesra.

RANTAI LEHER - Ikatan cinta yang perlu perhatian.

SUBANG - Tanda penghargaan dan penghormatan.

KASUT - Sentiasa mengambil berat/ prihatin.

PAKAIAN/KAIN - Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.

PAYUNG - Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

MINYAK WANGI - Tanda cinta.

BINGKAI GAMBAR - Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

BUKU – Bersifat terbuka dan bertolak
ansur.

BUNGA - Tanda perkenalan dan tanda sayang.

COKLAT - Semanis cintamu.

LAGU/CD /KAD UCAPAN - Mengabadikan cinta dan kenangan

SEJADAH DAN AL-QURAN - Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

HANDPHONE - Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu
walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) .

Tetapi hadiah yang paling di nanti- nantikan oleh setiap pasangan adalah...

MASUK MEMINANG - Tandanya dia serius dan betul-betul serius mencintai kamu!

last tu la paling bermakna..♥
[cOpy paste]

0 yg prihatin: