BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Friday, February 3, 2012

INiKah CiNtA?!

salam cHentA HatiKu

SEjak kebelakangan ini.. aq semakin rancak meng'update blog..
ntah la.. hati ni sentiasa didorong utk mencoret kata2 hati yang tidak mampu terluahkan kepada insan yang bergelar manusia..
mybe melalui teratak chenta tika ini... apa yang terucap dihati..
mampu diungkapkan..
hahhahaha..maaf ayat terskema plak..
ohhh chenta tika bkn lah manusia yang skema oke..
takat nk bermadah2 tu boleh la skit2.. kwang3...

berbalik pada tajuk entry mlm nie..
inikah cinta??
hurmmm dah dekat setahun lebih xrasa jatuh cinta..
even ada lg yang tersisa dihati pada cinta lama...
tp demi kepentingan suma org..
aq relakan ia pergi...
biarlah ini jadi pengorbanan dari aq..
demi orang2 yg aq sayang..!
sememangnya.. bila masalah ini ditimbulkan..
tak ada sapa pon akan faham konklusinya..
sb mereka yang mendengar.. tidak merasai bertapa susahnya aq menghadapi dugaan ini...
semoga aq dan dia sama2 relakan perpisahan ini...
tipulah kalau aq katekan tidak sedikit pon aq merasa kehilangan..
tp aq sentiasa sedarkan diri aq.. mungkin tulang rusuk kami tidak padan..

ohhhh sgt jiwang .. haahah
oke skrg aq rasa hati aq tertinggal pada seseorg... 
tp entah la...
sama ada dia masih menjaga hati aq yg tertinggal tu dgn baik @ tak.
sbnya... dia slalu ckp ngn aq... 
"awk... jgn terlalu mengharap... blm tentu apa yg kita rancang... akan menjadi"
oke aq dh cuba...
mybe dia ada alasan tersendiri knpa buat mcm tu...
bila pk balik betul jgk ckp dia...
tp... aq skrg ni dh kira mcm angau...
gila kaw... angau oke.. bukan langau.. hahah
stiap hari aq try control hati aq.. control emosi aq tuk jgn sms dia..
tp tangan ni.. gatai ja.. 
n hari ni.. aq bertahan dr kul 12 a.m smlm smpai kul 8 td je.. 
aq cuba bzkn diri... aq cuba xmau tgk fon..
tp dada aq berdegup sgt kencang... rasa mcm ada org dok baling batu kena jantung aq...
ini bukan rekaan...
aq penah jgk gtaw dia menda ni... dia juz ckp.. "awk jgn pk kn sgt..
kang keja x jadi"
tp nk bt mcm mana.. bkn aq mintk pon nk ingt2 dia...
dia jd mcm automatik... 
ermmm kadang2 terpk.. inikah yang dinamakan cinta...
huh... b4 ni penah bercinta jgk..
tp xdak la rasa smpai mcm nie..
arghhhh ni suma setan ja ni kan...
aq mls nk pk suma ni..
sb mmg sesangat serik utk menjalinkan hubungan yg tak pasti..
sb nya... aq takut... aq takut tersakiti lagi.. 

ape2 pon.. jom layan lirik lagu Akim...

iNIKAH ciNTa
Terpegun ku melihat kamu
Bergetar hatiku memandang mu
Dan terus datang mencuba
Adakah khayalku menjadi nyata
Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku merasa cinta
Chorus
Mungkin inikah yang dinamakan cinta
Hati gembira rasa bila kau kata cinta
Siang yang suram kini menjadi ceria
Hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia
Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku yang merasakan cinta
Ulang Chorus
Sungguh susahnya aku mendekati mu
Mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku
Rasa bahagia bila kau menerimaku
Indah semuanya hilang semua resahku
Kita berdua kini menjalin cinta
Inilah cinta kita
Akhirnya kini menjadi bahagia
Inilah cintaku
Inilah sayangku
Inilah cinta

0 yg prihatin: