BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Sunday, February 26, 2012

akan ku cuba...

salam chenta hatiku...

entry ke2 di duapuluh enam februari dua ribu duabelas... 
entry pertama tadi actually di copypaste dari inbox fb..
msg tu ditaip pada 8 MAy  2010 kpd seorang teman...
masa type paste kan entry td mls nk menaip..
ni tetiba lak ada feel nk menaip...
tp xtaw nk taip pe..
rase mcm nak ber'nukilan'... 
tgk la kejap2 lg.. kot2 terkuar madah pujangga je... 
hehehe... 

pause 5min.. mencari idea..... ZzZZZZZ


setiap hari tidak seminit pun aku lupakan mu...
setiap kali mata ini terpandang sesuatu...
pasti aku terpikir kamoo...
tapi apakan dayaku...
hanya aku...
hanya aku rasa begitu...
kejauhan mu.. kediginan mu..
membuat aku semakin tahu..
bahawa kamu bukan utk ku...
tapi bisakah diriku... melupakan mu...
pikirku.. akan ku cuba padamkan resahku..
akan ku cuba kawalkan egoku..
akan ku cuba menjauh darimu...
agar bahagia menjadi milikku..
agar bahagia juga milikmu...
hatiku... apa aku bisa lupakan mu??
akan ku cuba pujuk hatiku..
akan ku cuba kawal emosiku..
akan ku cuba ilangkan ingatanku..
pada setiap detik manis bersamamu...
jika itu mahu mu..
akan ku cuba.. lepaskan mu..
wlaupun hati ku perit menanggung...
tp akn ku cuba... demi kamoo... 

~nukilan spontan by tika akita~

uppss lepas type entry ni.. aq terbaca status sorg kawan kat fb mcm nie..
"
"Akan tiba saatnya, di mana
kita harus BERHENTI MENCINTAI
SESEORANG..bukan kerana kita
PUTUS ASA untuk mencintainya
tetapi kerana kita MENYEDARI
bahawa ada insan lain yang lebih
mencintainya dan kita merasakan
bahawa insan yang kita cintai itu
akan LEBIH BAHAGIA apabila kita
MELEPASKANNYA.."
 OK SAYA AKAN CUBA..... 

0 yg prihatin: