BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Saturday, January 28, 2012

Rinduku tertinggal di Taiping

salam chenta hatiku...

wahhhh mcm xpercaya.. aq dah kembali update blog serabut aq nie...
hari2 ade je cerita nk di update kan..

ni aq nak cerita sal rindu...
aq tak tahu kenapa perasaan rindu tu yg bermain di hati sekarang...
rindu kat sapa?
kat mak?? hari2 jmpa mak...
kat abah?? hari2 ade je abah depan mata...
kt kakak2 n abang?? hari2 nmpak je diorg...
(nk gtaw.. now tgh cuti sem.. so whole day kt umah je)
tp rindu kat sapa?
my ex-teddy??? dah lama aq xdgr khabar...
kat H? ohh tidak.. dia memilih utk tidak memilih aq...
habis aq rindu kat sape ni??
susah la macam nie..
hari2 dada aq berdegup kencang...
hari2 pikiran ku melayang...
tambah2 selepas 25/1/2012 bru ni...
hati aq lagi lah jadi tak keruan..
argghh leh kena heart attact mcm ni wooo...
pada sapa aq rindukan tu??
kita tgu next entry k...
sb harap.. ini jadi rinduku yang terakhir...
gila ahhh.. seyes...
lau seperti apa yg aq inginkan...
dengan sukarelanya..
aq akn tglkn suma2 sendel2 aq n aq akn setia...
itu janji aq...
biarlah ape nk jadi pon...
cuma aq terus berdoa... n terus berdoa..
agar hatinya juga untuk aq..

untuk yang lepas2 tu.. biarlah ia pergi mencari kebahagiaan sendiri.
aq tidak mampu memuaskan hati semua orang...
doakan kebahagiaan aq...
rinduku tertinggal di sni.. hahaha








0 yg prihatin: