BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 15, 2011

esok saya akan jadi ustazah Atika

salam chenta hatiku...

hai sume.. masih ingt sy x??
ape da lupe?? :'(
xpe lah... ape buleh buat kan.. hehehehe...
ok2.. xmor sedey2...
ni tika nak cite nie..
esok...
tika dah start praktikel taw...
seminggu yang lepas hbis exam..
dlm masa seminggu tika asyik berpoya2 sakan...
n esok... tika dah kena start praktikel kat salah sebuah taska di Shah Alam...
ermmm terasa seperti kena kejutan elektrik wooo...
ermm tp nak wat mcm ne kn.
ini jalan yang harus tika lalui...
untuk menghabiskan sisa2 kehidupan sebagai bakal guru pendidikan awal kanak-kanak...
insyaallah kalau ade rezeki 2012 settle...
hehehe
ermmm seminggu pening mengemas barang2 sume...
berpindah dari kolej za'ba uM ke seksyen 8 shah alam..
sesak jugak napas...
pk mcm ne urusan pndah barang...
n segala2nya...
tp akhirnya..skrg tika dah cuba2 menyesuaikan diri ngn bilik yg tika n kawan tika sewa kat blok 3 seksyen 8 nie...
hope semua berjalan lancar...
hehehe
n esok pepagi dah nk kena pegi taska tmpat mengajar tu...
taska tu berhampiran ngn IPK selangor...
n taksa tu Islamic skit taw...
hahah xheran lah nt budak2 pnggil tika ustazah...
mmg ustazah rock ar.. hahaha
kawan2 doakan semuanya lancar yer...
nebez sangat nie...

p/s: entry yg agak skema ayatnya.. hahahah dah lama x update gini lah jadi nya

3 yg prihatin:

Sayang Amirah said...

good luck ! :)

ejoy said...

selamat mengajar yer uztazah...
header tu ( kukunci cinta mu ) heheh...

cHEnTa TiKa said...

thnkz...