BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Monday, January 10, 2011

mak dah kembali kan ABG MUD saya hari nie...



salam chenta hatiku...

ermm keadaan semalam amat men'down'kn aq..
tp ape buleh buat an....
dah ini yg tertulis..
hehehe
redha jer lah..
ok per idup sowg2..
xperlu pk nk jaga hati org tu..
ape2 jelah,...
so smlm pas aq amek keputusan nk titikkn apa yg bermula..
mmg la sedeyh kan..
tp ape leh buat...
janji tetap janji...
tgk lah mcm mane nt... heheeh
ini bukan bermaksud aq xtetap pendirian..
tp aq kan baik hati..
just wait n see...
n pas je aq wat keputusan tu..
aq mempanda kan diri...
bengkak jgk mata..
tp. kejap je..hehehe pastu aq leh gelak2 tgk AJL..
terbaik tol..
abis je aJL..aq nak tdo.. tp xleh..
dok teringat kenangan ngn die..
ushhh.. sudah2 lah..
rasa2 dlm kul 2.30 pg jgk bru leh tido..
bgun pagi td..mmg rasa down lagi..
xde mood nk g kelas..
ehh.. mane leh ponteng kelas...
azam baru nk full kan attendend sheet okay..
bile siap je..
terpk lak.. hurmmm nak g kelas ngn sapa yer??
tgk kiri.. tgk kanan...hurmmm xde sape2 pun ,,,
so... jalan sowg lah jawab nye.. hehehe
tyme ni mmg rasa sgt2 down.. mood pun xde.....
sy perlukan kekuatan utk g kelas n belajar..,
mana nak cari abang mud aq nie.. n macam mana nk suh pakcik down pegi dari hidupku..
n sambil jalan tu,,.
aq amek hp... cari nama mood... eh bukan la.. cari nama.. my mummy...
aq kol mak.. ok.. skrg mak i pakai hp okay..
tp xjawab pulak.. down balik..
mana mak pegi nie... dh kul 11 xkan xbgun tido ag.. mustahil....
then cari lagi nama... home.... telefon line telekom okay..
bunyi sekali.. dua kali... tiga kali.. empat kali.. lima kali.. tuttt tuttt... tutt tuttt...

adesh mana mak nie.. elok aq nak letak jer.. dgr suara mak...
terus aq tersenyum..
trus naik semangat aq hari nie..
mak aq ni bkn jenis bila aq kol tnye.. nak ko blaja btul2 ye.. sowey.. itu xde okay..
mak aq ni jenis rock skit..
ni hang tepon nie.. xp kelas ka?
trus tnya gitu..
bila aq cakap aq otw g kelas sowg2..
xde nye mak nk cakap.. siannya...
mak aq jawab pe taw?? ok lah tu.. blajaq sama hidup berdikari..
ok mak.. anak mak tgh blajaq berdikari lah nie...
pastu aq dgr anak buah aq c boolat nanges...
cian budak boolat tu.. kang jatuh buai pulak..
so aq cakap xpe lah.. satgi akim jatuh buai plak..
even lum puas sembang ngn mak... tp aq dah ade semangat baru..
abg mood aq dah kembali...
so ... now aq dah bleh pegi kelas n belajar... fullstop..
rindu mak sgt2...
terima kasih mak sebab kembalikan abg mud sy n semangat sy yang hilang...
saya sayang mak saya...


layan lirik :tolong ingatkan aq -ana rafalli

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari



Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita




0 yg prihatin: