BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, August 10, 2010

hadiah perpisahan yg terhebat


salam chenta hatiku...

kejap je...pejam celik dah hampir setahun aq kenal die..
tyme aq mula kenal die dlu...
bulan pose gak..
die tlg belikan nasik lemak kat mapley...
die kejutkan bangun sahur...
bli kan laksa utk berbuka...
n dekat nak cuti raya...
die bagi kad raya,...
(kad raya pertama aq dapat oleh sorang lelaki bila kat UM nie..)
huaaa sedih kan,,
tahun nie aq posa tanpa seorang shabat yg memahami...
tp aq ikhlas kan hati ku..
terima peredaran masa ini...
semalam tarikh bermakna...
dia dh pulang ke kampung halaman..
hua.. aq akn merinduinya...
huhuhuh...
n sepanjang seminggu lebih die kat sni tyme tgu hari konvokesyen..
mmg leyh dikatakan... aq kerap kuar mkn ngn die..
pegi jalan2 feskum..
jadi kameraman die ngn jubah konvo dia...huaa kngn tu...
pas nie xtaw lah bila plak aq dpt jmpa dia..
mmg die ni ade 1 perangai buruk...
tyme kt kolej je die rajin benor msg2 aq..
tp bila dh balik kg...
mmg susah ar nak dapat msg dari dia...
nk reply msg aq pun..3hari kot tunggu.. huhuh
sabor jelah...
n semalam.. b4 die nak g tgu bas...
die ckp nak jmpa aq...
nak pulangkan beg yg dia pinjam..
so aq pun pegilah...
tyme aq amek beg tu...
aq raasa ade sesuatu lam beg tu...
ada 1 bungkusan purple( fav colour)
seyes tyme tu mcm nak menitis air mata aq...
die pun xcakap pape.. trus blah...
n aq juz sempat cakap thankz jer..
adeshh pening ar aq...
kot lah sempat borak2.. ye lah die dh nk balik..
tp tu lah...
mmg perangai die mcm tu..
then bila aq smpai kafe teman mber aq makan...
tetiba msg masuk...
nanti bukak hadiah tu kul 11 yer...
n nak bukak tu baca bismillah..
sb byk halangan sebelum jmpa yg sebenar...
sabo je lah kan....

dah kul 1115 aq bru bukak...
tp aq msg die lu.. aq nak bukak hadiah nie..
die cakap ok...
aq pun bukak balutan purple tu..

dalam balutan purple ade balutan purple lagi..
ade balutan purple yg ketiga lg...
nak pas bukak balutan yg ketiga...
ade balutan yg keempat...
kertas balut hadiah bunga2...
aq pun bukak yg terakhir smpai nmpai kotak nie...


aq pun bukak kotak tu..
dlm kotak tu ade lagi kertas balut hadiah bunga2 tu...
bersabar..
bila aq bukak pembalut tu...
aq jumpa ini...


ok.. wahh.. cantik kan...
jenama imperial horse kot...
cantik.. mmg berkenan dihati...
aq ingt hbis dah...
tapi..
nmpak x kertas putih dlm kotak tu..
bile aq angkat kertas tu...
rupanya..
ada lagi...
ape plak kali nie???
aq jmpe yg ini...



waaa.. shawl itam dgn corak2...
i like it..
lembut sgt shawl nie.. n memang sesangat susah nak pakai..
mmg kena banyak bersabar..
huhuh
memang aq teruja gila kan...
how romantic is he..
hehehe
n aq dapat msg dari dia...
1 hadiah tu utk birthday..
n 1 lagi utk raya...
so raya nie ... bleh pakai purse baru...
memang nak menitis air mata...
mber aq smpai cakap..
aq senyum smpai telinga...


inilah hadiah perpisahan dari seorang sahabat...
seyes.. terharu...
huaaa... mau nanges..ngeee
hadiah ini daripada saudara yg dah berkonvo di entry ini...
n yang ini jugak



thank you very much dear.. hahahah


0 yg prihatin: