BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Sunday, August 1, 2010

~ada apa dengan sogo???

salam chenta hatiku....

td tyme aq kuar..
awal nye nk g times square..
tp tetiba tukaw plan..
so.. merempit la pegi nth mane2..
de org tu janji nak bli kan suar jeans..
maklum la...
suar jeans tu jer asyik aq pkai kuar ngn die..
mmg ade yg tuh je..
bwk 2helai je suar jeans..
yg lain tgl kat umah..
die pun keciankn aq..
so die ckp.. nt kt tymes pilih la jeans..
aq pun cakap ok...
last2 xjadi pegi..
aq mls la nk lalu jln yg jem subhanallah..
sampai...
ade 1 bas tu kentut hbis muke aq kna asap itam die..
mmg *&^@ lah kan...
trus aq ajak kuar dr kL..
n rempit pnye rempit..
smpai kt area segambut kot..
mkn2 kat restoran bapak..
dah tu die ajak g jusco kepong..
g la mencari apa yg dhajati....
xde yg bekenan ( padahal xde saiz)
hhahahah
so...
trus merempit ag....
last2.. dia ajak g sogo..
sogo je lah yg dia tahu...
ade apa dgn sogo??
dah la depan sogo tu permandangan dia yg amat teruk..
ingt pndtg asing je yg melepak kt tangga sogo tu...
org 'kita' pun ada gak..
haayyla...
sogo sales smpai 26sept kot..
lama ag..then kat sogo lah aq jmpa apa yg dicari..
huhuhsuar jeans cheetah lady..
chantek gak..stylo..
slaloo aq hnya mampu bli jeans VJ je...
tp hr nie dapat CHEETAH kot..
heheh
thnkz a lot kat org tuh kan..
ngeeee....
n terjawab.. kat sogo lebih bnyk pilihan(byk saiz) hehehe

0 yg prihatin: