BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Saturday, July 24, 2010

award dari hanietwities... tQ2..



salam chenta hatiku....

hari ni hari sabtu...
hari sabtu yg mcm hantu..
hahahahah
yer lah mber aq tdo kat bilik..
pgi2 jer die dah nyanyi2 dlm bilik aq...
so bilik ni xsunyi lagi mcm sabtu lalu..hehehe
n bila aq mula nk blogwalking...
tgk kat shoutbox aq..
cik hanietwisties suh g amek award...
ha... sbtu yg happy kan..
bgun pagi dah ade hiburan..
dah tu dapat award lagi...
ni lah award die...


sy dah jadi follower dia.. n dia kasi award yg chantek nie...
thank you so much cik hanie ye...
ni syarat2 untk amek award dr page die...

1. Wajib follow blog saya :)
2. Saya akan memaklumkan dekat shoutbox
blog yang akan diterima award ni
3. Siapa yang nak bagitau kat blog saya
jangan malu-malu ya! ;)
4. Lepas dah ambik award ni beritahu dekat
shoutbox saya.


1 yg prihatin:

Hanietwisties said...

Thank u :) , coz amek award ni