BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Monday, June 14, 2010

artis tu kena dadah lagi..

salam chenta hatiku..

entry mlm nie sedikit ade rasa geram n meluat..
seyesly aq ni mmg xsuka nk amek taw sal orang..
xsuka nk taw cerita2 artis ...
tp bila aq minat artis tu.. then jadi mcm nie..
seyes... rasa meluat trus...

ape nak jadi ngn org kita skrg nie...
dah ada bakat...
dah ada duit..
dah ada bini..
dah ada anak2..
apa lagi dia mau????
yg p cari menda yg bleh merosakkan tu jgk knpa?/
seyes aq pelik...
nk release tension pun xkn dgn menatang tu???
seyes.. lakonan die mmg aq suka..
lawak2 bleh cari makan...
tp apasal nak mentekedarah menatang tu lagi...
awat wet byk sgt??
meh bagi kat aq..
bleh aq bli keta... haisssshhh
dlu dah diam dah sejurus..
ni kena tgkap lagi...
xsedaq diri ke hapa...
umoq dh tua beb
anak2 dah besaq2...
dia xpk ke eyh apa perasaan bini n anak2 dia???
aq kesian kt anak dia.. p sek mesti heboh 'eyh bapak kau kena tangkap ke??'
sedaq la wahai manusia...

nk taw sapa dia org tu...
klik di sini pelawak dan dadah

2 yg prihatin:

A-Y-I-E said...

Sebagai manusia, kita memang tidak akan lari daripada kesilapan.

Sebagai manusia juga, kita janganlah menghukum mereka dengan sewenang-wenangnya.

Sebagai manusia yang beragama islam, kita haruslah mendoakan mereka agar mereka diberi wahyu serta hidayah oleh Allah

senandung semalam said...

unbelieveable... igt kan artis sowg lg 2 rpe2 nye apek? bia btol...