BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Saturday, May 8, 2010

dah settle sem 4...


salaM chenta hatiku...
yeeeaaa... yahoooo... ya beda bedoooo...
dah tamat pengajian aq sebagai pelajar tahun 2
sarjana muda pendidikan UM...
sem depan aq dah masuk tahun 3...
seyes... macam di atas awan jer
kejap je masa berlalu...
ermmm tyme n3 ni ditype..
suma barang2 aq dlm bilik D113 kolej kediaman zaba nie dah hmpir clear...
suma dah di packing...
mcm2 perasaan nk tglkn sem nie...
sedey ada,.. suka pun ada,,, terharu pun ada..
paling terasa...
TTM aq dah final sem...
n die akn mulakan kehidupannya..
die tidak lagi ade utk aq di UM tuh
so...
sem depan aq bakal melangkah sendri..
yeah itu yg aq lakukn..banyak yang terjadi sem 4 ni...'
byk yg sedey2..dan suma tu aq jadikan sebagai pengalaman yg akn mematangkn aq.
terseksa.. terhina
ingin pulang dengan segulung ijazah yg mbolehkan aq bergelar seorang guru...
demi dua insan yg aq syg... mak n abah
demi mereka..
aq masih teguh berdiri di sini...
demi kawan2 juga buat aq semakin kuat berdiri..
aq pohon sejuta kemaafan atas ke kilafan yang ada pada diri ini...

p/s " lepas nie... aq akn jarang on9 n update blog dah.. smpai my hubby acer aspire aq sihat sepenuhnya,,,l,
kawan2... teman2.. kawan2 blogger.. plsss plssss plsss kamoo jangan nakal.. n jangan lupakan aq..

0 yg prihatin: