BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Thursday, April 1, 2010

hari ini, esok dan selamanya

salam chenta hati ku...

rasa nak bermadah lagi lah..
dah lama aq reka madah nie...
ermm cuma xpublish jerkk
komen lah yer...



hari ini...

aku mahu tersenyum lagi..

aku mahu melihat lagi..

aku harap dapat mengembirakan org2 disekeliling..

aku mahu mencintai org yg mencintai aku..

aku mahu menyanyangi org yg sayang aku..

tp bley ke??? sebab skrg 1 hari bejalan dgn pantas..

blum sempat aku lakukan summa tu..

esok dah menjelma...

aku harap esok aku mampu wat ape yg aku pk kan hari ni...

aku jgk harap esok aku mampu lakukan yg lebih baik dari hari nie..

tanpa hari nie.. esok xkn datang..

dan jika aku xsempat tunaikan keinginan aku..

mungkin aku xkn mampu lakukan itu untuk selamanya....

huhuhuh nt ade ilham..aq bermadah lg..

2 yg prihatin:

Anonymous said...

simpLe..mggunakan kte2 biase..tp ok La, sng nk phm..tp Law nk Lg bes, gune ayt2 power ckit ekkkk..huuhu juz tuk pnambahbaikan..

tiKa_AkiTa said...

huhuhu,...
xpndai nk jiwang2 seyh...
nyway tQ.. insyaallah..t ade idea.. sy creat ag