BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Related Posts with Thumbnails

Thursday, April 1, 2010

disaat cinta itu datang

salam chenta hatiku...


*sekadar gmbar hiasan*

di saat ku temui cinta itu..

hati ini melonjak keriangan...

pk ku... segala kesunyian bakal terisi...

aku akn bhgia dismping cinta itu..

aku dah temui penawarnya...

namun aku silap.. cinta itu bukan shaja memerlukan kasih syg yang ditunjunk2..

tp kasih itu satu kelengkapan dlm hidup..

memerlukan 2 insan yang jujur dalam menjalinkan perhubungan..

memerlukan 2 insan yang ikhlas menerima kekurangan pasangan..

jika aku kesedihan..ade insan yang sudi menghulurkan bahunya...

untukku melepaskan sedih itu..

disaat mengalir air hangat dari kelopak mata ku...

ada insan yang mahu menyapunya agar ia tidak menitis ke pipi ku..

sekiranya aku punya masalah.. sidia adalah pendengar yang setia..

dikala aku bosan.. dialah penyeri hidupku.. sanggup hulurkan pelukan ajaib yang bisa menenangkan gelora yang melanda..

dikala aku gembira... dia turut ketawa bersamaku....

menyanyi riang di sisiku...

tapi... masih adakah cinta seindah itu???

aku masih mencari...

cinta yang ingin ku bawa hingga ke akhir hayat..

agar...menjadi bekalan di hari tua..

cinta yang benar2 untuk ku seorng...

aku perlukan cinta agar dpt ku bahagiakan hati ini...

dapat ku berikan pada jiwa ini...

agar cinta itu dapat bersemadi diseluruh ragaku...

~nukilan rasa: tika akita~

madah ni aq cipta sendiri taw..

0 yg prihatin: